Товар, який не підійшов

Якщо товар з якихось причин Вам не підійшов, Ви його не носили (збережені упаковка, бірки та етикетки) і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, ми без проблем запропонуємо Вам:

обміняти товар на аналогічну річ в іншому розмірі / кольорі;

повернути товар і отримати гроші.

У разі повернення товару, який не підійшов, витрати з пересилання несе покупець.

 

Товар з браком

Що робити, якщо є брак в товарі? Повідомити нам.Ми без проблем:

замінимо товар з браком на інший товар;

повернемо гроші, якщо Ви не обрали заміну.

Це наш принцип роботи.

Ми обов'язково з'ясуємо причину браку в товарі, проведемо перевірку якості і обміняємо товар не довше, ніж через чотирнадцять днів з дня надходження Вашої претензії.

При поверненні товару з браком всі витрати з пересилання товару ми беремо на себе.

 

Як повернути товар?

Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.

Увага!

Корсетні вироби, натільна білизна і купальники, панчішно-шкарпеткові вироби належної якості поверненню та обміну не підлягають.

(Постанова КМ України від 19.03.1994, №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України» «Про захист прав споживачів»).

 

Чи не знайшли відповіді на своє питання?

Запитайте наших фахівців по телефону

099-310-18-27

або по електронній пошті contemarketua@gmail.com